lördag 8 december 2012

Lycka

Jag har i mångt och mycket funnit lycka.

Jag har en fantastisk man vid min sida som jag skapat ett hem med. En lugn själ som håller mig upprätt närsom jag behöver det. Jag är så lycklig över att få spendera vår första jul tillsammans. Att ha någon att hålla sig i när man håller på att halka på isen, att inte alltid behöva stå på egna ben, utan ha någon att luta sig mot.


Och en vacker dag ska även vi bli föräldrar. Det är förhoppningsvis nära förestående, även om inte allt rullar på friktionsfritt. Men vi kämpar tillsammans. Mitt hjärta och jag. Lycka (även när det känns olyckligt)!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Vad roligt med en liten uppdatering. :)
    Blir glad av att läsa att du/ni fortfarande håller ihop. Brukar tänka på dig ibland. Du har gett mig många råd och tips.
    Själv försöker jag nu med en privat donator och har lagt DK åt sidan. Hoppas det tar sig bara.
    Ha en riktigt fantastisk jul och 2013 hoppas vi är vårat år.
    / Ida

    SvaraRadera