söndag 29 april 2012

Officiellt

Ja nu är det officiellt. Jag är inte singel längre!

Kanske fanns det en mening bakom alla dessa misslyckade inseminationerna. Kanske inte. Men hade jag idag varit gravid hade jag inte träffat M. Dock hade jag haft en bebis på väg. Min dröm har ju varit att få allt. Mannen, kärleken, och sedan ett (eller två) barn. Alternativet var nästan lika bra. Att få ett barn på egen hand. Nu hoppas jag dock att min dröm blir till verklighet, det verkar ju rätt lovande.

Jag kommer därmed inte att vara så aktiv här på bloggen längre, det känns som att syftet med bloggen har försvunnit. Jag ställer dock fortfarande gärna upp och ger tips/svarar på frågor.
Jag stänger inte ner, så ni kan hojta till via en kommentar om ni vill nåt :)

Vill passa på att tacka er alla som följt mig, hejat på mig och stöttat vid jobbiga stunder. Ni är fantastiska! Att man kan möta sådan vänlighet från främlingar... det värmer hjärtat!!

Kram till er alla!! <3

2 kommentarer: